Дечија недеља чији је мото „Велико срце деце Србије“ обележена је од 2. до 8. октобра пригодним активностима у нашој матичној школи и издвојеним одељењима. Ученици и наставници су били креативни, па су активности ове године биле бројне.
Првог дана је реализована активност „Наша деца су срце наше школе“ када су ђаци формирали срце држећи балоне у бојама наше заставе у рукама.
У уторак је реализован ликовни дан када је постављена изложба радова на тему која је мото Дечије недеље, а ученици су се бавили украшавањем школског дворишта мотивима љубави, другарства, толеранције.
Среда је био дан за презентовање ученичких талената кроз такмичење „Ја имам таленат“. Ученици су показали различите таленте кроз песму, игру, гимнастику, свирање музичких инструмената.
Четвртак је обележио наступ ученика III и IV разреда који су презентовали садржаје којима су се бавили у оквиру: литерарне, ликовне, драмско – рецитаторске, еколошке секције и народне традиције.
Ученици старијих разреда су са реализовали пуштање змајева и папирних бродића по узору на књижевна дела, а кратак осврт о тој активности написала је наставница Маријана Неговановић Обрадовић.
Четврти дан Дечје недеље у нашој школи обележен је необичном флотом и свемирским змајевима, који су запловили и полетели данас тачно у подне, инспирисани Тагориним лирским субјектом који је пуштао папирне бродове у реку далеког индијског села. Тако су папирни бродови постали симбол чежње за искораком из свакодневице једног сиромашног, усамљеног дечака, који загледан у облаке стреми некој својој плавој звезди…
Душан Ковачевић је од недавно својим „Свемирским змајем“, драмом из 1973. део обавезне лектире за 7.разред. И ето подстицаја и радости за љишке седмаке и њихову наставницу Маријану Неговановић Обрадовић, као и за младе колеге Александру Алемпијевић, Милосава Радисављевића и Анђелу Ивановић, персоналну асистенткињу. Запловила је данас реком Љиг флота бродића и винули су се неки „свемирски змајеви“ и понели жеље, тежње, мисије и визије оних на којима ће свет остати.
У петак су спортске активности организоване у облику оријентиринга. Ученици су у групама пролазили контролне тачке на којима су их чекали задаци из различитих школских предмета који су захтевали функционална знања. Показали су висок ниво знања и вештина и сви су се добро забавили.